Attenzione à a calibrazione di u pesu

(1) JJG99-90 è<Pesi> anu regulamenti dettagliati nantu à ucalibrazione metudi di variiclassi di pesi, chì sò a basa per ucalibrazione persunale.

 

(2) Per a prima classepesi, u certificatu di calibrazione deveindicà u valore currettu di a massa in u vacuum, a massa attuale in u vacuum è u valore currettu di a massa cunvertita.

 

(3) Per i pesi di a seconda classe è di e classi inferiori, u certificatu di calibrazione deveindicà u valore di currezzione di massa è u valore di massa attuale di a massa cunvertita.

 

(4) Per i pesi di gradu, salvu chì ùn ci sianu esigenze particulari, solu e tolleranze legali sòindicatu nantu à u generalecalibrazione certificatu, è nisun valore di currezzione hè datu.

 

(5) Per i pesi prudutti prima di i regulamenti JJG99-90, i pesi standard ponu esse trattati secondu e seguenti regule:

a. Per i pesi solidi di prima classe è di seconda classe, ponu ancu esse aduprati cum'è pesi di prima classe è di seconda classe.

 

b. A causa di e nove regulazioni, i pesi di prima classe, seconda classe, E1, ecc., 1 (E1), E2, ecc., 2 (E2), F1, ecc., 3 (F1) devenu esse corpi solidi di tuttu u materiale. Dunque, i pesi standard originali da a seconda à a quarta classe cù cuntrollu di velocitàcavità duveria esseclasseF1 è sottu u classeF1.

 

c. I novi regulamenti stipulanu ancu chì u valore di currezzione di massa di u pesu di u gradu dopu à u primucalibrazione o a riparazione ùn deve esse più grande di 1/ di a tolleranza di pesu. Sicondu questu articulu, i pesi originali da u secondu à u quintu gradu cù aghjustamentuing cavità pò esse incorporatu in a nova serie di pesi di classe è di gradu.

 

d. Esempiu

 

Pesu di seconda classe di 1 kg cù cavità di regulazione, tolleranza di massa±5mg, verificate F2 è altre tolleranze di pesu±30mg; A tavula di tolleranza di pesu di classe 4 (F2) hè±15mg. Dunque, u pesu hè adupratu cum'è un pesu standard cum'è F2, è ucalibrazione U risultatu darà un valore di currezzione; se u pesu di travagliu hè un pesu di livellu 4 (F2), ùn serà datu alcun valore di currezzione.

 

Per u pesu di terza classe di 1 kg cù cavità di regulazione, pò esse adupratu cum'è pesi di classe M1 è 5 (M1) in u listessu modu.

 

Per un pesu di quarta classe di 1 kg cù cavità di regulazione, pò esse adupratu cum'è pesi di classe M2 è 6 (M2) in u listessu modu.

 

In cunclusione, i risultati sopra citati s'applicanu ancu à i pesi di altre masse. I pesi originali da a 2a à a 5a classe (eccettu i pesi solidi di 2a classe) sò classificati cum'è F2, M1, M2 oclasse4 (F2),classe5 (M1),classe6 (M2) èclasse7 (0) pesi di classe.


Data di publicazione: 01 lugliu 2022