Metudu di Calibrazione è Mantenimentu Quotidiana di Balance Elettronica

Nisuna sensibilità à a carica: svitate delicatamente u pomo per abbassà u fasciu di equilibriu, registrate u puntu zero di l'equilibriu, è dopu chjude u pomo per elevà u fasciu di equilibriu. Aduprate pinzette per piglià u codice di bobina 10mg è mette in u centru di a pantera sinistra di u equilibriu. Svitate u pomo di novu, dopu chì l'indicatore hè stabile (stabile è senza cambiamentu), leghjite a lettura di u puntu di equilibriu, chjude u pomo, è calculate a sensibilità di u discu viotu (griglia chjuca / mg) è a sensibilità (mg / griglia chjuca) da a diferenza. trà u puntu di equilibriu è u puntu zero.

. Ispezione di l'aspettu:

1. Pigliate u tappettu di u bilanciu, stack it and put it in a position appropritatu, è inspeccione u pesu. Sia chì i pesi in a scatula sò cumpleti, sia e pinzette per clamping thepesisò in a scatula, se i pesi di l'anellu sò intactu è currettamente appiccicati à u ganciu di l'anellu, è se a lettura di u discu di lettura hè à zero.

2. Se ci hè polvera o altri oggetti chì cascanu nantu à u panu di equilibriu, deve esse pulita cù una spazzola suave. A bilancia analitica hè un strumentu per pisà accuratamente una certa massa di materiale. Prima di pisà, verificate s'ellu u bilanciu hè normale, s'ellu hè in una pusizioni horizontale, s'ellu l'elevatori è i pesi di l'anellu cascanu, è se l'internu è l'esterno di u quadru di vetru sò puliti.

3. Verificate s'ellu u bilanciu hè in u statu di riposu è s'ellu a pusizione di u fasciu di equilibriu è u lug di elevazione hè normale. A bilancia elettronica hè aduprata per pisà oggetti. L'equilibriu elettronicu generalmente adopta sensori di tensione, sensori di capacità è sensori di equilibriu elettromagneticu. U sensoru di strain hà una struttura simplice, pocu costu, ma precisione limitata.

5. Verificate se l'equilibriu hè in a pusizione horizontale. Se no, aghjustate i dui viti di regulazione horizontale nantu à a basa di u pede sottu u fronte di u equilibriu per fà e bolle in u nivellu di bolle in u centru.

. Sensibilità: A sensibilità di u bilanciu hè u picculu numeru di griglie offset trà u puntu zero di u bilanciu è u puntu di stop causatu da l'aumentu di 1mg di pesu. U più sensibile hè u equilibriu, più griglie offset. A sensibilità hè generalmente espressa da a sensibilità, chì si riferisce à a qualità necessaria quandu u puntatore hè spustatu da una griglia.

. Ajustamentu Zero: u puntu zero di l'equilibriu si riferisce à u puntu di equilibriu quandu u bilanciu hè scaricatu. U puntu zero di a bilancia deve esse misurata prima di ogni pesa. A bilancia elettronica hè aduprata per pisà oggetti. L'equilibriu elettronicu generalmente adopta sensori di tensione, sensori di capacità è sensori di equilibriu elettromagneticu. U sensoru di strain hà una struttura simplice, pocu costu, ma precisione limitata. Dopu chì l'ispezione di l'apparizione di u bilanciu hè finita, accende l'alimentazione è gira u pomo di elevazione in u sensu orariu finu à a fine (accende u bilanciu). À questu tempu, pudete vede chì a prughjezzione di a scala in miniatura si move nantu à u screnu di luce. Quandu a scala significa chì e parti aduprate per indicà u tempu currispundente in u clock sò stabile (stabile; invariable), se a linea di scala nantu à u screnu luminoso ùn coincide micca cù a linea 0.00 di a scala, U bastone di regulazione zero sottu à l'elevazione. pomu pò esse toggled per spustà a schermu di luce per fà chì coincide, è u puntu zero serà aghjustatu. Se a schermu di luce si move à a fine è ùn pò micca sempre coincide cù a linea di regula 0.00, per piacèrotate a vite di equilibriu nantu à a trave di equilibriu per aghjustà.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022