Oghje sparteremu cumu ghjudicà se u sensore funziona nurmalmente.
Prima di tuttu, ci vole à sapè in quali circustanze ci vole à ghjudicà u funziunamentu di usensoreCi sò dui punti cum'è seguita:
1. U pesu visualizatu da l'indicatore di pesatura ùn currisponde micca à u pesu reale, è ci hè una grande differenza.
Quandu usemu pesi standard per verificà a precisione di uscalaSè truvemu chì u pesu visualizatu da l'indicatore hè abbastanza sfarente da u pesu di u pesu di prova, è u puntu zero è a gamma di a scala ùn ponu esse cambiati da a calibrazione, allora duvemu cunsiderà se u sensore ùn hè micca rottu. In u nostru travagliu attuale, avemu scontru una tale situazione: una bilancia di pesatura di pacchetti, u pesu di u pacchettu di un pacchettu di alimentazione hè di 20 KG (u pesu di u pacchettu pò esse impostu secondu i bisogni), ma quandu u pesu di u pacchettu hè verificatu cù una bilancia elettronica, sia più sia menu, chì hè abbastanza sfarente da u vulume obiettivu di 20 KG.
2. U codice d'alarma "OL" appare nantu à l'indicatore.
Stu codice significa sovrappesu. Sè l'indicatore segnala spessu stu codice, verificate se u sensore funziona bè.
Cumu ghjudicà se u sensore funziona nurmalmente
Misurazione di a resistenza (Indicatore di disconnessione)
(1) Seria assai più faciule s'ellu ci fussi un manuale di u sensore. Prima aduprate un multimetru per misurà a resistenza d'entrata è di uscita di u sensore, è dopu paragunatelu cù u manuale. S'ellu ci hè una grande differenza, serà rottu.
(2) S'ellu ùn ci hè micca un manuale, misurate a resistenza d'entrata, chì hè a resistenza trà EXC+ è EXC-; a resistenza di uscita, chì hè a resistenza trà SIG+ è SIG-; a resistenza di u ponte, chì hè EXC+ à SIG+, EXC+ à SIG-, a resistenza trà EXC- à SIG+, EXC- à SIG-. A resistenza d'entrata, a resistenza di uscita è a resistenza di u ponte devenu suddisfà a seguente relazione:
"1", resistenza d'entrata > resistenza di uscita > resistenza di ponte
"2", a resistenza di u ponte hè uguale o uguale trà di elle.
Misurazione di a tensione (l'indicatore hè energizatu)
Prima, aduprate un multimetru per misurà a tensione trà i terminali EXC+ è EXC- di l'indicatore. Questa hè a tensione d'eccitazione di u sensore. Ci sò DC5V è DC10V. Quì pigliemu DC5V cum'è esempiu.
A sensibilità di uscita di i sensori chì avemu toccu hè generalmente di 2 mv/V, vale à dì, u signale di uscita di u sensore currisponde à una relazione lineare di 2 mv per ogni tensione di eccitazione di 1V.
Quandu ùn ci hè micca carica, aduprate un multimetru per misurà u numeru mv trà e linee SIG+ è SIG-. S'ellu hè circa 1-2 mv, significa chì hè currettu; se u numeru mv hè particularmente grande, significa chì u sensore hè dannighjatu.
Quandu si carica, aduprate u schedariu mv di u multimetru per misurà u numeru mv trà i fili SIG+ è SIG-. Aumenterà in proporzione à u pesu caricatu, è u massimu hè 5V (tensione d'eccitazione) * 2 mv/V (sensibilità) = circa 10mv, se no, significa chì u sensore hè dannighjatu.
1. Ùn pò micca superà a gamma
Un sovraccaricu frequente causerà danni irreversibili à u corpu elasticu è à l'estensimetru in u sensore.
2. Saldatura elettrica
(1) Scollegà u cavu di signale da u controller di visualizazione di pesata;
(2) U filu di terra per a saldatura elettrica deve esse piazzatu vicinu à a parte saldata, è u sensore ùn deve micca fà parte di u circuitu di saldatura elettrica.
3. Isolamentu di u cavu di u sensore
L'insulazione di u cavu di u sensore si riferisce à a resistenza trà EXC+, EXC-, SEN+, SEN-, SIG+, SIG- è u filu di terra di schermatura SHIELD. Quandu si misura, aduprate un schedariu di resistenza multimetrica. L'ingranaggio hè sceltu à 20M, è u valore misuratu deve esse infinitu. S'ellu ùn hè micca cusì, u sensore hè dannighjatu.
Data di publicazione: 27 dicembre 2021