Sistema d'infurmazione di gestione di u cuntrollu di sovraccaricu intelligente Parte seconda: Sistema di cuntrollu di sovraccaricu stradale fissu

U sistema fissu di cuntrollu di sovraccaricu stradale furnisce a supervisione cuntinua di i veiculi cummerciali durante l'operazione stradale per mezu di strutture fisse di pesatura è acquisizione d'infurmazioni. Permette u monitoraghju di sovraccaricu è di superamentu 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7 à l'entrate è l'uscite di l'autostrade, autostrade naziunali, provinciali, municipali è di livellu di contea, è ancu ponti, tunnel è altre sezioni stradali speciali. Attraversu a raccolta è l'analisi automatizata di u caricu di i veiculi, a cunfigurazione di l'assi, e dimensioni esterne è u cumpurtamentu operativu, u sistema supporta l'identificazione precisa di e violazioni è l'applicazione regulatoria in ciclu chjusu.

Tecnicamente, i sistemi di cuntrollu di sovraccaricu fissi includenu suluzioni di pesata statica è di pesata dinamica, cù i sistemi dinamici classificati ulteriormente in modi à bassa velocità è à alta velocità. In risposta à e diverse cundizioni stradali, i requisiti di precisione è e cunsiderazioni di costu, si formanu dui schemi d'applicazione tipici: un sistema di pesata dinamica à bassa velocità d'alta precisione per l'entrate è l'uscite di l'autostrade, è un sistema di pesata dinamica à alta velocità per l'autostrade ordinarie.

 

Sistema di Gestione di u Cuntrollu di Sovraccaricu d'Entrata è d'Uscita di l'Autostrada

I. Sistema di Pesatura Dinamica à Bassa Velocità

U sistema d'entrata è d'uscita di l'autostrada adotta u principiu di "cuntrollu d'entrata, verificazione d'uscita è tracciabilità di tuttu u prucessu". Un sistema di pesatura dinamica à ottu piattaforme à bassa velocità è alta precisione hè stallatu à monte di u piazzale di pedagiu per ispezionà u caricu è e dimensioni di i veiculi prima di l'entrata, assicurendu chì solu i veiculi conformi entrenu in l'autostrada. Se necessariu, u listessu tipu di sistema pò esse implementatu à l'uscite per verificà a cunsistenza di u caricu, impedisce u trasferimentu illegale di carichi in e zone di serviziu è sustene a riscossione di pedaggi basata nantu à u pesu.

U sistema rimpiazza u mudellu tradiziunale di "preselezzione à alta velocità più verificazione à bassa velocità" cù una sola suluzione à bassa velocità è alta precisione, assicurendu una precisione di misurazione sufficiente per l'applicazione di a lege riducendu i costi di custruzzione è di manutenzione è migliurendu a cuerenza di i dati è a validità ghjuridica.

1. Prucessu di cuntrollu di sovraccaricu

I veiculi passanu per a zona di pesata à velocità cuntrullata, induve u caricu, i dati di l'assi, e dimensioni è l'infurmazioni d'identificazione sò raccolte automaticamente per mezu di apparecchiature integrate di pesata, ricunniscenza è monitoraghju video. U sistema determina automaticamente e cundizioni di sovraccaricu o di superamentu di u limite è guida i veiculi micca conformi à una stazione di cuntrollu fissa per u scaricamentu, a verificazione è l'applicazione di e regule. I risultati cunfirmati sò registrati è l'infurmazioni nantu à e penalità sò generate per mezu di a piattaforma di gestione unificata. I veiculi chì sfuggenu à l'ispezione sò sottumessi à a cunservazione di e prove è à misure di lista nera o di applicazione cumuna. I punti di cuntrollu d'entrata è d'uscita ponu sparte una sola stazione di cuntrollu induve e cundizioni u permettenu.

2. Funzioni chjave di l'equipaggiu è di u sistema

L'equipaggiu principale hè a scala dinamica di carica per assi à ottu piattaforme, supportata da sensori ad alta affidabilità, strumenti di pesata è dispositivi di separazione di veiculi per assicurà a precisione in un flussu di trafficu cuntinuu. Un sistema di gestione di pesata senza surveglianza gestisce centralmente i dati di pesata, l'infurmazioni di i veiculi è e registrazioni video, permettendu un funziunamentu automatizatu, a supervisione remota è l'espansione futura di u sistema.

 

 

II.Sistema di cuntrollu di sovraccaricu dinamicu à alta velocità

Per e strade naziunali, pruvinciali, municipali è di cuntea cù rete cumplesse è numerosi punti d'accessu, u sistema di cuntrollu di sovraccaricu dinamicu à alta velocità adotta un approcciu di "rilevazione senza interruzzione è applicazione senza situ". E bilance dinamiche per veiculi à alta velocità di tipu pianu installate nantu à e corsie principali misuranu u caricu di l'assi è u pesu lordu di u veiculu senza interrompe u trafficu. L'apparecchiature di ricunniscenza è video integrate raccolgenu in modu sincronu dati probatori, chì sò trattati è trasmessi à a piattaforma centrale per furmà un registru elettronicu cumpletu di l'applicazione di e lege.

U sistema identifica automaticamente e suspettate violazioni di sovraccaricu, emette avvisi in tempu reale è guida i veiculi versu stazioni fisse vicine per a verificazione statica. Supporta u funziunamentu cuntinuu senza surveglianza, a memorizazione in cache di dati, l'autodiagnosi di guasti è a trasmissione sicura, è hè conforme à i standard naziunali di verificazione di pesata dinamica, furnendu una basa tecnica affidabile per l'applicazione di sovraccarichi fora di u situ.

 

 


Data di publicazione: 15 dicembre 2025