Spiegazione di e caratteristiche di u sensoru di scala elettronica

Tutti sapemu chì u cumpunente core di una scala elettronica hè ucellula di carica, chì hè chjamatu u "core" di un elettronicuscala. Si pò dì chì a precisione è a sensibilità di u sensoru determinanu direttamente u rendiment di a scala elettronica. Allora cumu scegliemu una cellula di carica? Per i nostri utilizatori generale, parechji paràmetri di a cellula di carica (cum'è a non-linearità, l'isteresi, u creep, a gamma di compensazione di temperatura, a resistenza d'insulazione, etc.) ci facenu veramente sopraffatti. Fighjemu un ochju à e caratteristiche di u sensoru di scala elettronica circa ti principali paràmetri tecnichi.

 

(1) Carica nominale: a carica massima assiale chì u sensoru pò misurà in u intervalu di l'indici tecnicu specificatu. Ma in l'usu attuale, in generale solu 2/3 ~ 1/3 di a gamma nominale hè utilizata.

 

(2) Carica ammissibile (o sopracarga sicura): a carica massima assiale permessa da a cellula di carica. Overwork hè permessu in un certu intervallu. In generale 120% ~ 150%.

 

(3) Limite di carica (o di limite di sovraccarico): a carica massima assiale chì u sensoru di scala elettronica pò sustene senza fà perde a so capacità di travagliu. Questu significa chì u sensoru serà danatu quandu u travagliu supera stu valore.

 

(4) Sensibilità: U rapportu di l'incrementu di output à l'incrementu di carica applicata. Tipicamente mV di output nominale per 1V di input.

 

(5) Nonlinearity: Questu hè un paràmetru chì carattirizza l'accuratezza di a relazione currispundente trà u signale di tensione di output da u sensoru di scala elettronica è a carica.

 

(6) Repeatability: Repeatability indica se u valore di output di u sensoru pò esse ripetutu è coherente quandu a stessa carica hè appiicata ripetutamente in e stesse cundizioni. Questa funzione hè più impurtante è pò riflette megliu a qualità di u sensor. A descrizzione di l'errore di ripetibilità in u standard naziunale: l'errore di ripetibilità pò esse misuratu cù a non-linearità à u stessu tempu cum'è a diferenza massima (mv) trà i valori di u signale di output reale misurati trè volte in u stessu puntu di prova.

 

 

(7) Lag: U significatu pupulari di hysteresis hè: quandu a carica hè appiicata passu à passu è poi scaricata in turnu, currispundenu à ogni carica, idealmente ùn deve esse a stessa lettura, ma in fattu hè coherente, u gradu di inconsistenza. hè calculatu da l'errore d'isteresi. un indicatore per rapprisintà. L'errore di l'isteresi hè calculatu in u standard naziunale cum'è seguente: a diferenza massima (mv) trà a media aritmetica di u valore di u signale di output attuale di i trè colpi è a media aritmetica di u valore di u signale di output attuale di i trè upstrokes à a stessa prova. puntu.

 

(8) Creep and creep recovery: L'errore di creep di u sensoru deve esse verificatu da dui aspetti: unu hè creep: a carica nominale hè applicata senza impattu per 5-10 seconde, è 5-10 seconde dopu a carica.. Pigliate letture, poi registrà i valori di output sequentially à intervalli regulari nantu à un periodu di 30 minuti. U sicondu hè a ricuperazione creep: sguassate a carica nominale u più prestu pussibule (in 5-10 seconde), leghje immediatamente in 5-10 seconde dopu à scaricamentu, è dopu registrà u valore di output à certi intervalli di tempu in 30 minuti.

 

(9) Temperature d'usu permissibile: specifica l'occasioni applicabili per questa cellula di carica. Per esempiu, u sensoru di temperatura normale hè generalmente marcatu cum'è: -20- +70. I sensori d'alta temperatura sò marcati cum'è: -40°C - 250°C.

 

(10) Gamma di compensazione di temperatura: Questu indica chì u sensoru hè statu compensatu in una tale gamma di temperatura durante a produzzione. Per esempiu, i sensori di temperatura normale sò generalmente marcati cum'è -10°C - +55°C.

 

(11) Resistenza d'insulazione: u valore di resistenza d'insulazione trà a parte di u circuitu di u sensoru è u fasciu elasticu, u più grande u megliu, a dimensione di a resistenza d'insulazione affettarà u rendiment di u sensor. Quandu a resistenza d'insulation hè più bassu di un certu valore, u ponte ùn funziona micca bè.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2022