Chì ghjè a Tolleranza di Calibrazione è Cumu calculà?

Calibrazionea tolleranza hè definita da a Società Internaziunale di Automatizazione (ISA) cum'è "deviazione permissibile da un valore specificatu; pò esse spressione in unità di misura, per centu di span, o per centu di lettura. " Quandu si tratta di calibrazione di scala, a tolleranza hè a quantità chì a lettura di u pesu nantu à a vostra scala pò differisce da u valore nominale di u standard di massa chì hà una precisione ottima. Di sicuru, idealmente, tuttu currisponde perfettamente. Siccomu ùn hè micca u casu, i guide di tolleranza assicuranu chì a vostra scala misura pesi in un intervallu chì ùn avarà micca affettatu negativamente a vostra attività.

 

Mentre chì l'ISA specificamente chì a tolleranza pò esse in unità di misurazione, per centu di span o per centu di lettura, hè ideale per calculà e unità di misura. L'eliminazione di a necessità di qualsiasi calculi percentuali hè ideale, postu chì quelli calculi supplementari lascianu solu più spaziu per l'errore.

U fabricatore specificarà a precisione è a tolleranza per a vostra scala particulare, ma ùn deve micca aduprà questu com'è a vostra unica fonte per determinà a tolleranza di calibrazione chì avete aduprà. Piuttostu, in più di a tolleranza specifica di u fabricatore, duvete cunsiderà:

Precisione regulatoria è esigenze di mantenimentu

I vostri bisogni di prucessu

Cuerenza cù strumenti simili à a vostra facilità

Diciamu, per esempiu, u vostru prucessu richiede ± 5 grammi, l'equipaggiu di prova hè capaci di ± 0.25 grammi, è u fabricatore dichjara chì a precisione per a vostra scala hè ± 0.25 grammi. A vostra tolleranza di calibrazione specificata deve esse trà u requisitu di prucessu di ± 5 grammi è a tolleranza di u fabricatore di ± 0,25 grammi. Per rinfurzà ancu più, a tolleranza di calibrazione deve esse coherente cù altri strumenti simili in a vostra facilità. Avete ancu aduprà un rapportu di precisione di 4: 1 per diminuisce a probabilità di cumprumette i calibrazioni. Dunque, in questu esempiu, a precisione di a scala deve esse ± 1,25 grammi o più fine (5 grammi divisu da 4 da a ratio 4: 1). Inoltre, per calibre currettamente a scala in questu esempiu, u tecnicu di calibrazione deve esse aduprà un standard di massa cù una tolleranza di precisione di almenu ± 0,3125 grammi o più fine (1,25 grammi divisu da 4 da u rapportu 4: 1).

https://www.jjweigh.com/weights/


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2024