Classificazione di i livelli di precisione per a bilancia
A classificazione di u nivellu di precisione di e bilances hè determinata nantu à u so livellu di precisione. In Cina, u livellu di precisione di bilance hè di solitu divisu in dui livelli: livellu di precisione mediu (livellu III) è livellu di precisione ordinariu (livellu IV). Eccu l'infurmazioni detallate nantu à a classificazione di i livelli di precisione per a bilancia:
1. Livellu di precisione mediu (Livellu III): Questu hè u livellu di precisione più cumuni per a bilancia. In questu livellu, u numeru di divisione n di a scala hè di solitu trà 2000 è 10000. Questu significa chì u pesu minimu chì una scala pò distingue hè 1/2000 à 1/10000 di a so capacità massima. Per esempiu, una bilancia cù una capacità massima di 100 tunnillati pò avè un pesu minimu di risoluzione di 50 kilogrammi à 100 kilogrammi.
2. Livellu di precisione ordinariu (livellu IV): Stu livellu di scala hè generalmente utilizatu per scopi cummirciali è ùn hà micca bisognu di una precisione alta cum'è u livellu di precisione mediu. In questu livellu, u numeru di divisione n di a scala hè di solitu trà 1000 è 2000. Questu significa chì u pesu minimu chì una scala pò distingue hè 1/1000 à 1/2000 di a so capacità massima.
A classificazione di i livelli di precisione per i bilances hè cruciale per assicurà a so precisione in diversi scenarii d'applicazione. Quandu selezziunate una bilancia, l'utilizatori anu da sceglie u livellu di precisione adattatu basatu nantu à i so bisogni reali.
A gamma d'errore ammissibile naziunale per a bilancia
Cum'è un strumentu di pesatura impurtante, a pesatura ghjoca un rolu cruciale in a produzzione industriale è u cummerciu cummerciale. Per assicurà a precisione di i risultati di pisata, u paese hà stabilitu regulamenti chjaru nantu à a gamma d'errore ammissibile di e scale di pesa. Questa siguenti hè l'infurmazioni pertinenti nantu à l'errore permissibile di bilance basate nantu à l'ultimi risultati di ricerca.
Errori ammissibili secondu a regulazione metrologica naziunale
Sicondu i rigulamenti metrologichi naziunali, u livellu di precisione di a bilancia hè u nivellu trè, è l'errore standard deve esse in ± 3 ‰, chì hè cunsideratu normale. Questu significa chì se a capacità massima di u pesu di a scala hè di 100 tunnellate, l'errore massimu permissibile in usu normale hè ± 300 kilogrammi (ie ± 0,3%).
I metudi per trattà l'errore di a bilancia
Quandu si usa una bilancia, pò esse errori sistematichi, errori casuali è errori grossi. L'errore sistematicu vene principarmenti da l'errore di pesu cuntenutu in a scala stessa, è l'errore aleatoriu pò esse dovutu à l'aumentu di l'errore causatu da u funziunamentu longu. I metudi per trattà questi errori includenu l'eliminazione o a compensazione di l'errori sistematichi, è ancu a riduzione o l'eliminazione di l'errore aleatoriu per mezu di parechje misurazioni è prucessione statistiche.
Note nantu à
Quandu si usa una bilancia, hè impurtante per evità a sovraccarica per prevene danni à u sensoru è affettà a precisione di pesa. À u listessu tempu, l'uggetti ùn deve esse ghjittati direttamente nantu à a terra o abbandunati da una alta altitudine, perchè questu pò dannà i sensori di e scale. Inoltre, a bilancia ùn deve esse scuzzulata eccessivamente durante l'usu, altrimenti affettarà a precisione di i dati di pesatura è pò influenzà a so vita di serviziu.
In riassuntu, a gamma d'errore ammissibile di a bilancia hè determinata in basa di e regulazioni metrologiche naziunali è e specificazioni di a bilancia. Quandu selezziunate è utilizendu una bilancia, l'utilizatori anu da valutà nantu à i so bisogni è i bisogni di precisione, è attente à u funziunamentu currettu per riduce l'errori.
Tempu di Postu: Dec-02-2024